Service
Op deze pagina's vind je antwoorden op tal van veel gestelde vragen, vind je aanwijzingen voor het gebruik van onze producten en vind je wat je moet doen als je een probleem hebt met een product.
Meest gestelde vragen
Bekijk alle veelgestelde vragen »
- Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
-
Betaal je met iDeal of PayPal dan streven wij er naar je bestelling dezelfde dag in de avond te versturen, dit lukt in ongeveer 90-95% van de bestellingen. Je ontvangt dan de volgende dag een verzendbevestiging en een dag later krijg je normaal gesproken je bestelling. In enkele gevallen duurt het 1 a 2 dagen langer.
Kies je voor vooruit betalen via bank of giro, dan versturen wij je bestelling zodra je betaling door ons ontvangen is.
- Hoe kan ik betalen?
-
Je kunt betalen op één van de volgende manieren:
- iDeal (Veilig en snel via internetbankieren)
- Vooruit betalen via bank of giro
- PayPal (betalen met credit card of je PayPal-account)
- Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
-
Je kunt kiezen uit twee verzendmethodes:
- PostNL: de postbode brengt je bestelling zonder verzendkosten thuis. (Gratis)
- Kiala: Je kunt je bestelling ophalen bij één van de ruim 400 Kiala Punten. (€ 5,00)
- Kan ik vanuit België bestellen?
- Ja, dit kan. De verzending is gratis via PostNL. Voor onze Belgische klanten is het mogelijk om vooruit te betalen via bank of giro, of via PayPal.
- Hoe gebruik ik jullie producten?
- Het gebruik van onze producten is simpel, maar voor optimaal gebruikersgenot hebben we een aantal handleidingen geschreven. Voor onze maskers hebben we tips bij het op- & afzetten, tips bij het gebruik & tips voor aanpassingen. Voor onze pruiken zijn er tips bij het op- & afzetten en tips bij gebruik.
Ruilen & Retourneren
Alles over Ruilen & Retourneren »
Voldoet het product wat je gekocht hebt bij WatEenGezicht.nl niet aan je wensen, dan heb je het recht om binnen 14 dagen het product te ruilen voor een ander product of om het product volledig te retourneren. In dat laatste geval krijg je van ons je geld terug.
Garantie
Hoewel elk product in ons assortiment dient te voldoen aan hoge kwaliteitseisen blijven de meeste van onze producten handwerk. Daarom kan het zijn dat, ondanks het volgen van onze tips, je problemen ondervind met een product. Daarom kun je onze producten ter garantie aanbieden.